jag får väll ge mig då.....

Det här med kattsand har verkligen varit hit och dit i detta hem. Egentligen finns det bara en som funkar bra men eftersom den blir kostsam så har jag provat runt. Olika sorter som jag tycker funkar bra och bestämmer mig för den sorten för att efter ett tag inse att nej det funkar inte. Det luktar, den är inte dryg, det klumpar sig inte mm.
Så nu har jag krypit till korset och insett att jag får börja handla den bästa och dyraste sanden.
10 kg kostar 199 kr och en kartong håller ca 14 dagar så det blir lite dyrt.....men å andra sidan har jag katter som får gå i en trevlig låda och det luktar inte kattlåda här hemma.
Jag får väll hoppa över lite annan shopping och inse att har jag skaffat en massa katter så ska dom ha det bästa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: