Bädda soffa åt Elvis

Här är en bild från i somras. Jag och Basse var kattvakt hemma hos mamma och tänkte att vi skulle vara snälla och sova på övervåning så att Boris och Elvis inte skulle känna sig så ensamma. Mest var det faktiskt för Boris skull eftersom han var så bedrövad över att mamma hade lämnat honom.
 
Vi plockade fram lakan och täcken och började bädda iordning på soffan. Vi hann knappt blir färdiga innan Elvis världsvant kom och lade sig, som att vi hade bäddat och fixat enbart för honom. Inte blev det bättre av att han är ganska så lång och därmed tar upp plats. Det blev inte så mycket sömn den natten. Basse höll ut på soffan och för min del slutade det med att jag gick och lade mig i min brors säng, med Boris i släptåg.
 
Det gick ju inte att ligga i soffan förrän det var bäddat och fint.
 
/Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: