söta när dom sover

Att vara sjuk och ligga till säng är en utmaning när man bor ihop med Boris och Elvis. Det kan liknas med att passa småbarn och man får passa på att sova när dom sover.
Det här gick upp för mig nu när jag varit sängliggandes i några dagar. Dom hittar verkligen på allt. Elvis verkligen älskar att sno mina snorpapper som jag mindre trevlig har lite överallt. Rätt som det är så kommer han med ett papper i munnen och tar jag inte reda på det så är det 1 miljon små papper. Elvis letar verkligen upp pappersuddarna han är som en liten snok. Så det gör att man far upp och ner i sängen. En annan sak som jag har upptäckt är att ligger man i sängen så är race över mig ett faktum. Det är konstigt att just racet ska gå ÖVER mig dom har ju hela sängen.....
Att hoppa upp på bänkar och bord för att med tassarna putta ner alla lösa saker är också en favorit och sen ha frispel på golvet med sakerna.
Så upp igen från sängen/soffan för att plocka upp allt som pillras ner.
Det är alltså inte bara att ligga hemma och vara sjuk. Dom är söta när dom sover ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: