Vandalisering av tvättkorg

Jag har tidigare varit lite slarvig med att slänga använda kläder i tvättkorgen. De har istället hamnar ovanpå, och på så sätt har det bildats stora klädberg. Men på sistone har jag varit riktigt duktig och hela tiden plockat undan efter mig, så att det alltid ska se rent och städat ut. Alla nöjda? Nja, det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. För det visade sig att när tvättkorgen kom fram i dagsljuset så var det en som tyckte att den var fenomenal att vässa klorna på.



Wilma är väl den som är mest misstänkt då det är typiskt henne att vilja sätta klorna i olika saker, men jag antar att hon får anses oskyldig tills motsatsen har bevisats. Vi har nämligen aldrig kommit på någon av dem med att utföra denna form av skadegörelse. Det brukar oftast vara så att vi kommer hem och hittar en massa träflis på golvet, och naturligtvis så sitter båda katterna och ser extremt oskyldiga ut.


Misstänkt för åverkan på tvättkorg.

/Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: