1 årsdag

Idag fyller Elvis 1 år, egentligen heter han Wilhug's Elvis Presley. Ett namn som passar honom fint. Det hela började med en bild som "ploppade" upp från Maria på telefonen. Hon hade en liten kung i kullen som hon ville visa om, utifall att..... få ett sådant kort då är det kört.  Tack Maria för det kortet har inte ångrat mig en sekund.
Födelsedagen firas med att jag kokade lite gädde som husse hade fiskat i somras men nejdå det passade inte Elvis riktigt. Jag trodde han skulle bli jätte glad, lite slick och sen var det klart. Nu jublar dom andra katterna för självklart får dom fisken istället. Tänk att den lilla killen redan är 1 år vad fort tiden går. 

Sandra och jag var till Maria och hälsade på för att rikigt bestämma om jag skulle köpa Elvis. Jamen ni ser på kortet, fanns ingen tvekan på den lilla godingen.
På utställningar har Elvis verkligen visat framtassar och har nu en JW titel, samt fått höra av domarna 2 gånger " my best KAT 4 cat today". Nu är Elvis kastrerad och har precis börjat tävla om sina cert. Nu är det en lång väg fram till att bli supreme premier. Dit är det ingen brådska men jäklar vilken fest det ska bli den dagen.
Jag lär väll bjuda Elvis på något annat än gädda då.

 

/ Kina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: