Dags för förberedelser till utställning

Snart drar det ihop sig till utställning för Elvis. Det är så roligt med utställning och allt som är runtomkring.
Den här gången är det dock lite extra pirrigt då Elvis har lite skavanker här och där som inte är så bra.
Varför åker jag då om det inte är bra? Jo jag är ju lite dumsnål eftersom jag inte får pengarna tillbaks och det kan ju lyckas att få dom certern jag hoppas på. Så nu ska det klippas klor och putsas på pälsen, något bad slipper vi hålla på med.

Han är absolut inte skadad eller något för då får han inte vara med utan det är pälsen som inte har vuxit till sig sen en operation som var i Oktober.

Elvis är en blåspotted korthårig orientalkille som fyller 1 år januari. Han är köpt av Maria i Märsta och är en underbar kille full med bus. Elvis har hunnit med några utställningar och det har gått riktigt bra för honom. Nu är han kastrerad och kommer att tävla som vuxen kastrerad hane. Elvis Presley som han heter är en väldigt nyfiken lite klumpig katt som är med överallt. Ibland lite för mycket som när han hoppade in i micron och fick varmt tevatten över sig bara för att han var nyfiken på vad som stod där. Elvis är också väldigt avunsdjuk kisse som inte tycker om när bästa kompisen Boris får mer uppmärksamhet. Tycker man att man har lite tråkigt hemma, köp en oriental.



/Kina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: