Inte alltid så lätt att posera

Att få fina bilder på sina katter är väll något alla drömmer om men hur svårt kan det vara egentligen. Sen digitalkameran kom så är det en dröm att kunna knäppa på för hur många kort blir bra? Ibland knäpper jag som en värsta papparazzi och när jag är klar med att sortera ut bilder så har jag kanske 2,3 kort som blev bra.
Sandra jag och Basse arrangerade för ett tag sen en fotostudio, den bestod av en strykbräda, lakan och vippor att vifta med så katterna var på G.
Sandra fotograferade och Basse och jag höll lakan. Vilken syn när vi höll på som värst men några bra kort blev det i alla fall. Sen finns det en härlig uppsjö av mindre bra kort, dom flesta raderade men några finns kvar.






/ Kina
Elin skriver...

Hihi vad översta kortet på Elvis är kul. Fin blogg har ni.

Kram från Åland

2012-01-17 @ 22:18:53
URL: http://haveroortens.wordpress.com/
Kina skriver...

Hej

Kul att du tycker om bloggen,ja visst

är kortet roligt. Misslyckade kort kan oftast bli riktigt roliga.

2012-01-18 @ 13:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: