Med en Elvis på armen

Alla våra katter går bra att lyfta upp, men de är väl inte så överförtjusta i att stanna för länge i famnen. Undantaget är Elvis. Tar man upp Elvis så blir man inte av med honom förrän man själv väljer att sätta ner honom.

När jag kom ut i köket för en stund sedan så möttes jag av en vanlig syn i detta hem. Min bror stod och lagade mat med ena handen och i den andra hade han Elvis. Det är ofta Elvis åker runt på min brors arm och båda brukar se väldigt nöjda ut. Bror pratar glatt på och berättar saker för Elvis som i sin tur nyfiket betraktar allt som händer.



Elvis har åkt på brors arm sedan han var liten och det är tur att min bror är ganska stor för Elvis får fortfarande plats.

/Sandra
Lillemor skriver...

Han ser väldigt nöjd ut Elvis, vilket radarpar de är :)

2012-01-18 @ 21:57:10
Kina skriver...

Haha ja han är sonens lilla accessoar, dom sitter liksom ihop ;)

2012-01-18 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: