Wilmas stil

Eftersom mamma redan skrivit flera inlägg om Gustav så väntar jag med att skriva om när han skrämde mig. Istället får Wilma stå i centrum. Denna gång granskas hennes sovstilar, för den här damen kan somna i alla möjliga ställningar.


Här ser vi hur Wilma har intagit soffstödet och sover med frambenen utstuckna på varsin sida. Vi var snabbt framme med kameran, och var säkra på att hon skulle flytta sig, men hon sov så djupt att hon inte verkade märka att vi var där överhuvudtaget.


Wilma har även hittats sovandes på detta vis. Det ser ju inte så bekvämt ut, men samtidigt så har hon full koll mot dörren, om hon skulle vilja.


Wilma är katten som kan bli väldigt platt. Hon sjunker då ihop och vinklar ut benen, nästan som att hon stretchar. Hon brukar se ganska rolig ut när hon ska resa sig.

I skrivande stund sitter hon bredvid mig och är supergosig. Snart ska vi gå och lägga oss och sen är det äntligen helg! Katterna borde längta extra mycket eftersom vi planerar att ta oss iväg och köpa deras favoritmat. Något säger mig att de kommer bli helt till sig när de ser matpåsen.

/Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: