Katt med ångest....

Tydligen framkallar jag ångest hos Kumi när jag är hemma hos henne, hur kul känns det !!!
Har sovit över hos Sandra och Basse och Kumi har inte tyckt om det hon har knappt visat sig och när hon kommit fram är det med stora ögon och någon sorts rädsla i den.
Men det är ju bara mormor..... skiter hon i kan jag säga. Sandra kom på att det nog är för att hon tror jag ska ta med henne hem till oss, det tycker hon i och för sig inte är så tokigt för här hemma finns det obegränsat med mat utan det är att fångas och sättas i en bur och sen åka bil som är så jobbigt för henne.
Nästan så jag hörde ett stort PUH från henne när jag gick ut genom dörren och lät henne vara.
En dialog utspelades när jag skulle åka mellan Sandra och Basse
- Vem är du
- Jag är Döden
- Kommer du för att hämta mig?
Det skulle alltså vara Kumi och jag !!!!!

/ Kina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: