Kumi tillbaka

Kumi är tillbaka och ska vara här över sommaren. Första dygnet så såg jag inte till henne så mycket men nu är hon sig likt igen. Det märktes idag då hon helt plötsligt befann sig bakom mig när jag lagade mat, lite lagom tiggandes.... det knasiga är att när hon får något så duger det inte. Jag har också en svart/vit skugga bredvid mig när jag går in i vårat sovrum för det kan ju tänkas att det vankas lite torrfoder.... oftast inte tyvärr. Har ju en tunna med torrforder står där och det vet Kumi men hon har den kroppshyddan som gör att man får inte mat när man vill. Det är för hennes eget bästa men jag tror inte hon är med på det riktigt, egentligen förstår jag henne tänk om någon sa till mig att jag inte får mat när jag vill för mitt eget bästa. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: