Mattepapperstjuv

När jag skulle sätta igång med dagens plugg så saknades några av mina papper. Jag letade både i lådor och på hyllor. Jag kikade igenom mina anteckningsblock för att se om de hade råkat hamna där, men det var tomt. Jag for runt i lägenheten och skymtade plötsligt något välbekant i ögonvrån. För vad var det egentligen som stack fram under soffan?
 
 
När jag kikade in så låg inte mindre än tre av mina papper där. Undrar om det var därför Winnie var så ivrig på min Mathematics Handbook igår. Hon bet till och med sönder påsen som den låg i. Hon måste ha förstått att den boken kan vara till stor hjälp om man vill räkna de uppgifter som jag hade gjort på de där papperena. Jag antar att hon satt där under soffan större delen av natten och räknade och hade sig. Det kanske är därför hon fortfarande ligger helt utslagen och sover. Vektorfält kan ju vara lite knepiga.
 
 
 /Sandra
Anette skriver...

Ytterligare bevis på hur smart Winnie är-respect ;)!

Svar: Japp, hon är ruggigt smart ibland ;)
uppmedtassarna.blogg.se

2013-08-26 @ 00:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: