Ny leksak..

Jag har varit och köpt en ny klösmöbel till katterna, en klösmöbel som var fin på bilden men har legat i en hög med massor av delar i hallen och bara väntat på att bli ihop satt.
I fredags så var det då dags in med hela högen i vardagsrummet som är det största rummet att hålla till i och med ivrig hjälp av Boris och Elvis som bara var tvungna att vara på allting så fick jag så småningom ihop den. Hade lustigt nog 2 delar över men med lite fantasi så fick dom plats också...antagligen inte där dom egentligen skulle vara. Katterna var överlyckliga och jag med efter att ha känt mig som en byggnadsingenjör,
Sen kom Stefan hem....eh..ska du ha den där i vardagsrummet ??
Näe den ska in i Jockes när han har flyttat...
Eh...då får du nog montera ner den igen för du får aldrig ut den genom dörren.
! ! ! !
Hur tänkte jag där ??
Varför satte jag inte ihop den i rummet där den skulle stå ?
Inte vet jag....har nu skjutit problemet framför mig.
Suck.

Många delar är det.

 
 
Så här fint blev det.
 
 
/ Kina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: