1. En lista

Julmånaden har startat och om mindre än 24 dagar är det julafton. Här på bloggen har det varit lite väl glest mellan uppdateringarna den senaste tiden, så för att få fart maskineriet igen så kommer vi göra en blogglista med katt-tema som sträcker sig hela vägen fram till jul. Vi kommer turas om att skriva och listan ser ut som följer:
 
Dag 1 En lista.
Dag 2 Vilka är mina katters favoritprylar? (Sandra)
Dag 3 Vilka är mina katters favoritprylar? (Kina)
Dag 4 En händelse under året som skapade irritation/problem och hur jag löste det. (Sandra)
Dag 5 En händelse under året som skapade irritation/problem och hur jag löste det. (Kina)
Dag 6 Kolla i mobilarkivet och blogga om kattbild nummer 14, 20, 38, 52. (Sandra)
Dag 7 Kolla i mobilarkivet och blogga om kattbild nummer 14, 20, 38, 52. (Kina)
Dag 8 Knep som jag använder för att underlätta vardagen med katt. (Sandra)
Dag 9 Knep som jag använder för att underlätta vardagen med katt. (Kina)
Dag 10 Visa en egentagen kattbild som får mig att skratta. (Sandra)
Dag 11 Visa en egentagen kattbild som får mig att skratta. (Kina)
Dag 12 En dag med mina katter. (Sandra)
Dag 13 En dag med mina katter. (Kina)
Dag 14 Hur aktiverar jag mina katter? (Sandra)
Dag 15 Hur aktiverar jag mina katter? (Kina)
Dag 16 Hur trodde jag att min kattsituation skulle se ut idag för fem år sedan, hur blev det och vad tror jag kommer ha hänt om ytterligare 5 år? (Sandra)
Dag 17 Hur trodde jag att min kattsituation skulle se ut idag för fem år sedan, hur blev det och vad tror jag kommer ha hänt om ytterligare 5 år? (Kina)
Dag 18 Vad är det bästa med just mina katter? (Sandra)
Dag 19 Vad är det bästa med just mina katter? (Kina)
Dag 20 Hur fick mina katter sina namn? (Sandra)
Dag 21 Hur fick mina katter sina namn? (Kina)
Dag 22 En kattbild med jultema. (Sandra)
Dag 23 En kattbild med jultema. (Kina)
Dag 24 God Jul!
 
/Kina & Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: