12. En dag med mina katter

Imorse blev det tidigt både för mig och katterna. Jag skulle iväg och skriva morgontenta så det blev en tidig frukost. På denna bild ser vi Kumi som förmodligen inte var helt nöjd över att Wilma helt plötsligt kom och tog för sig.
 
Här får Winnie det obligatoriska morgongoset med Basse innan han går till jobbet.
 
Senare på dagen när jag kom hem blev det livat. Winnie jagade saker...
 
...och Kumi välte en låda som hon sedan satte sig i.
 
På eftermiddagen fick jag stol-leverans inför morgondagens julbord som ska äga rum här hemma. Stolarna hamnade i hallen så länge och det tog inte lång tid förrän Wilma hade hittat en ny favoritplats.
 
Faktum är att alla katterna tyckte det var spännande med stolarna som plötsligt bara stod där.
 
Sedan började det bli sen eftermiddag. Vi väntade besök i form av min bror och samtliga katter verkade tycka att det var helt okej.
 
Nu ska vi strax sova och då brukar Winnie vilja sova emellan oss i den här stilen ungefär.
 
Godnatt!
 
/Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: