3. Vilka är mina katters favoritprylar

Så ska jag berätta om mina katters favoritprylar. Trots 5 katter här hemma så var det ganska svårt då dom inte har några exakta favoritprylar. Funderade lite hit och dit och kom dock fram till några saker.

Elvis är den katten i familjen som tycker om leksaker, han går ofta med saker i munnen som han släpar runt på. Leker lite med dom men framför allt tycker han om att gå och bära på dom. Han har exempelvis denna leksak som han gärna har..fast det finns en som är mer favorit men i skrivande stund hittar jag inte den. Så denna får representera favoritpryl.

AIK leksaken.

En annan favorit pryl är matkoppar och då givetvis med mat i. Du kan smyga med en matkopp, knappt hörbart kan du ta ut en ur diskmaskinen dom hör garanterat ljudet av matkoppen så jag tolkar det som en favoritpryl.


Något magiskt med matkoppar.

Bollarna i klätterträdet är en anna favvopryl,,,jag trodde knappt dom skulle vara där eftersom dom vill vara där vi är men ofta kan jag hitta dom sovandes i bollarna, alltså en favoritpryl.

Favoritplats att sova på...undantag våra sängar...
 
/Kina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: