5. EN HÄNDELSE UNDER ÅRET SOM SKAPADE IRRITATION/PROBLEM OCH HUR JAG LÖSTE DET

Jaha då har dagens rubrik kommit till mig.
Det går inte att komma ifrån att en händelse som skapar irritation här hemma är Totte och hans kiss/bajs problem. 
Ett stort irritation och problem är att denna fina och underbara katt gör sina behov inne på nätterna och då inte i lådan. På dagarna är han ute i rastgården så då märks det inte. 
Visst händer det att det på morgonen inte är ned kissat/bajsat med oftast tyvärr. 
Spelar ingen roll hur många lådor, rena eller smutsiga, provat olika sortes sand jag har provat allt. 

Han har nu en stor låda som står i ett hörn..och bra kattsand från Grizzly Zoo
                                         
 
Hur löste jag det då ?
Ja riktigt löst är det inte men vi har gått halva vägen var kan man säga...
När Jocke flyttade hemifrån så fick Totte det rummet nattetid. Han har en stor egen låda, och en härlig soffa att sova i och klätterträd om han vill. Han har det egentligen jätte bra i rummet OCH kissar han eller bajsar så är det bara i det rummet. Inte lite här och där i huset som det var tidigare,

 

Så händelser som skapar irritationer är inte helt löst men bättre än så här blir det inte och Totte och jag har det riktigt mysigt när jag också sitter i rummet och vi tittar på TV ihop.

/ Kina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: