6. Kolla i mobilarkivet och blogga om kattbild nummer 14, 20, 38, 52

Den första bilden blev en två år gammal bild från vår förra lägenhet. Winnie var inte ens ett halvår gammal och på bilden gör hon mig sällskap en sen natt när jag satt och pluggade.
 
På denna bild ser vi Kumi som på något konstigt sätt hade fått en liten tova vid svansroten. Jag funderade mycket på hur jag skulle få bort den utan att hon skulle bli alltför irriterad på mig. Lösningen stod Basse för som undrade om man inte lite försiktigt kunde borsta bort den. "Haha, lycka till!", sade jag och fick sedan snopet se på när Kumi frivilligt låg kvar på soffan, lyfte upp rumpan och lät Basse borsta bort den lilla hårtussen. Det hela var snabbt över och sen fick Basse snällt fortsätta borsta för Kumi tyckte inte att han var det minsta färdig.
 
Här har det varit kalas hos mamma och Boris var helt slut efter att gästerna hade gått hem. Så kan det gå när man är väldigt aktiv och med på allt under ett kalas.
 
Den sista bilden visar Winnie som leker med sitt mjukisdjur, Melker. Melker är tydligen lite extra speciell för henne och hon blir väldigt ängslig när Melker inte är där han ska vara. Ändå hindrar inte detta henne från att gå loss ganska ordentligt på honom ibland.
 
/Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: