7. Kolla i mobilarkivet och blogga om kattbild nummer 14, 20, 38, 52

Jaha då ska vi leta i arkivet och se vad det kan bli för bilder. 
Bild nr 14 blir denna
 

Som ni ser en ganska misslyckad bild på mig och Winnie. Jag tror att jag försöker
ta en selfi på mig och winne och skicka till Sandra och Basse när jag är kattvakt.
Det är inte helt lätt att få denna fröken på bild då hon ska kela och puffa
på kameran när man ska ta kort.
 
 Bild nr 20 är från samma tillfälle...Winnie är i korgen och jag vet egentligen inte vad hon gör antagligen bara väldigt nyfiken och ska kolla läget. Tror hon står och trampar lite och vill kela...lilla gofröken

Bild nr 38 är på Elvis och Charlie, inte ofta eller typ aldrig Charlie vill ha någon in på sig så när man hittar dom så här åker kameran fram. Om jag inte minns fel så regnade det ute den här dagen och Charlie kom in alldeles blöt och kände sig antagligen lite ruggig så lite kroppskontakt var nog riktigt skönt.

Så sista bilden nr 52 blir på Elvis i sängen, jag vet egentligen inte varför jag har tagit kortet men jag ser på kortet att jag ligger i sängen och har Elvis på magen. Det ser väldigt ljust ute så det är nog en sovmorgon på gång.


/ Kina
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: