Man skulle vara bäckfisk ibland..

Det är inte ofta det händer men det händer...alla 5 katter är inne samtidigt och ska ha mat.
5 skålar görs iordning på bänken för att sen lyftas ner till en flock leojn känns det som...dom är alltid hungriga.
5 skålar kan INTE lyftas ner samtidigt så det blir lätt kaos när det bara kommer 2 skålar med mat åt gången och även om jag är snabb som en kobra med dom andra skålarna hinner jag få den där blicken av någon
- men jag då !!!!
den där blicken som tittar och undrar varför just inte jag får någon mat...det tar knappt några sekunder innan alla skålar är på golvet men oj vilka blickar jag hinner få.
Ljudet lite senare när 5 katter smaskar förnöjt samt lite små morrandes så ingen annan ska försöka i fel skål...är ett härligt ljud.

 
/ Kina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: