Tentaplugg med Winnie!

När jag pluggade till tentorna som skrevs för någon vecka sedan så hade jag stadigt sällskap varje dag. Ungefär så här såg det ut:
 
Glad Winnie på föreläsningsanteckningar.
 
Nöjd Winnie på räkneblock.
 
Winnie vill ha lite kroppskontakt.
 
Winnie sitter på min Physics Handbook.
 
Winnie sitter på block där jag räknar och flyttar efter ju längre ner på sidan jag kommer.
 
Winnie kommer på att hon kan krypa in i Physics Handbook...
 
...och har det ganska bra där.
 
Winnie somnar mot min arm.
 
Winnie somnar rakt upp och ner framför mig.
 
Underbara katt!
 
/Sandra
Marie skriver...

Åh vad gulligt! Vilka gulliga bilder och kommentarer.

Svar: Ja dom är riktiga godingar våra katter eller hur :)
uppmedtassarna.blogg.se

2014-10-31 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: