Mor och son

Charlie och Kubiken satt på trappan och väntade idag när jag svänge in på gården. Dom är nästan jämnt tillsammans, och dom är väldigt lika i färg och mönster. Ibland måsta jag titta lite extra vem det är jag ger mat för bägge skulle lätt lura mig och tigga mat en gång till. Matglada katter kan man säga hih. Det som slog mig idag när jag såg dom var att Charlie har blivit jätte stor, inte bara en tjockis utan stor högrest kille. Så nu har han växt om sin mor som pojkar brukar göra. Kubiken är en mor som har koll på honom ändå tror jag, hon är nog en väldigt bra kattmamma. Finns ett undantag, hon skulle aldrig avstå sin portion mat för sin sons skull, där går gränsen ;)

 
/ Kina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: